We are coming soon!

40%

We'll notify you when the site is live:

Maintenance Mode is a free coming soon/under construction blogger template from NewBloggerThemes.com. Maintenance Mode blogger template has jQuery countdown timer, progress bar, tabbed view section, email subscription box and twitter follow and share buttons. You can go to Edit HTML replace this with your own words. For more free blogger templates, visit NewBloggerThemes.com.
Copyright © 3p3L_H!j4w_s3rv3r | Published By epelhijaw | Powered By Blogger
Design by ROY | Blogger Theme by ROY

Bilangan Visitor

Copyright : 3p3L_H!j4w. Dikuasakan oleh Blogger.

Ads 468x60px

Popular Posts

Script

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 18 Jun 2012

Aku Ada, Kau Ada? (2012) PPVRip


Aku Ada, Kau Ada? (2012) PPVRip






Nordin Ahmad (Shaheizy Sam) adalah pelajar tahun kedua yang teringin dipandang “cool”.Masalahnya, setiap kali Nordin menjadi tumpuan oleh pelajar-pelajar perempuan dia akan panic dan terbatuk-batuk. Aziz (Kamal Adli) pula, seorang pelajar yang poyo dan perasan popular, selalu menyakat Nordin. Aziz sakit hati bila Nordin mendapat perhatian lebih daripada pelajar perempuan.

Tina(Yana Samsudin) adalah pelajar yang baru bertukar ke kolej Nordin utuk “99 Hari Senyum”, sebuah program khas untuk mengatasi sikap panas barannya. Wanna (Wanna Ali) pula pelajar perempuan yang begitu tergila-gilakan Aziz sehingga sanggup mengekori Aziz ke mana sahaja tetapi langsung tidak di layan oleh Aziz.

Tina bertemu semula dengan Nordin setelah 15 tahun berpisah, darah gemuruh Nordin makin teruk dan sikap pemarah Tina semakin menjadi.Masalah menjadi lebih besar apabila mereka disatukan dalam persembahan berkumpulan untuk kelas teater. Aziz mula sukakan Tina disebabkan perasaan benci Tina kepada Nordin.


Download Link: 

Uploaded.To Server:
http://ul.to/m51zethk

Depositfile Server:
http://depositfiles.com/files/irb0se2kd

p/s: permium Acc tlg request kat admin ok :)

Followers

Feature

s