We are coming soon!

40%

We'll notify you when the site is live:

Maintenance Mode is a free coming soon/under construction blogger template from NewBloggerThemes.com. Maintenance Mode blogger template has jQuery countdown timer, progress bar, tabbed view section, email subscription box and twitter follow and share buttons. You can go to Edit HTML replace this with your own words. For more free blogger templates, visit NewBloggerThemes.com.
Copyright © 3p3L_H!j4w_s3rv3r | Published By epelhijaw | Powered By Blogger
Design by ROY | Blogger Theme by ROY

Bilangan Visitor

Copyright : 3p3L_H!j4w. Dikuasakan oleh Blogger.

Ads 468x60px

Popular Posts

Script

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 2 Mac 2012

NowSeeHeart - Kembali (2011)

NowSeeHeart - Kembali (2011)


Nowseeheart merupakan sebuah kumpulan nasyid yang tidak asing lagi dalam industri nasyid Malaysia. Mereka pernah menghasilkan 3 buah album solo iaitu Wahyu Pertama , Berjalan, Melihat dan Mentafsir serta album ketiga Selawat 10 Hajat. Manakala sebuah album kolaborasi bersama kumpulan nasyid Saujana bertajuk Jalan Sehala. Setelah sekian lama menyepi tanpa album, akhirnya Nowseeheart muncul dengan album keempat mereka yang bertajuk Kembali.


Album Kembali yang mengandungi 14 buah lagu ini telah diterbitkan di bawah label Arteffects International milik komposer muda – Hafiz Hamidun. Album Kembali ini juga turut memuatkan 4 buah lagu baru iaitu Kembali, Kerana Doa, Kau Dimana dan Seni Berjuang. Lagu Kerana Doa juga turut tersenarai sebagai juara di dalam Carta Ikimfm untuk beberapa minggu.

Senarai 14 track lagu yang terdapat dalam album Kembali :-

1. Kerana Doa

2. Damai

3. Hijrah

4. Wahyu Pertama

5. Kau Dimana

6. Kekasih

7. Ku Harap Cinta

8. Selawat Atasmu

9. Seni Berjuang

10. Duhai Bonda

11. Seorang Gadis

12. Damai Yang Hilang

13. Kurnia

14. Kerana Doa (Minus One)




Download Link : Mediafire


Followers

Feature

s